Usta w kolorze NUDE - zestaw płynnych pomadek Kat von D.


Witam Was bardzo serdecznie w kolejnym wpisie na temat produktu marki Kat von D. Jeżeli przegapiliście ostatni wpis na temat paletki Alchemist, odsyłam Was tutaj. Dzisiaj biorę pod lupę matowe pomadki w płynie, które dorwałam na promocji w Sephorze tuż na początku tego roku. Biorąc pod uwagę, że jedna sztuka tego produktu kosztuje 89zł, jestem bardzo zadowolona, że za dokładnie tę samą cenę kupiłam zestaw ośmiu miniaturek.

Oferta kolorystyczna pojedynczych, standardowej wielkości pomadek jest ogromna. Na oficjalnej stronie Kat von D możemy wybierać wśród aż 43 kolorów! Nie ukrywam, że przyprawiają mnie one o zawroty głowy! Nie potrafię sobie wyobrazić, jak długo wybierałabym pożądane przeze mnie kolory, gdybym musiała zdecydować się na kilka sztuk...

Dla niektórych z Was, gama kolorystyczna może być nieco odważna. Ja określiłabym ją jednak jako bardzo dobre "zamknięcie" całego makijażu - chodzi mi o to, że kolory są wbrew pozorom na tyle neutralne, że nie przytłaczają twarzy i prezentują się bardzo dobrze niezależnie od karnacji i tonu skóry.

Kat von D oferuje nam w tym zestawie następujące kolory:
- Witches - pitch black,
- Damned - black cherry,
- Hawkwind - warm nutmeg,
- Sanctuary - cool sepia,
- Ludwig - tawny rose,
- Lovecraft - mauve pink nude,
- Exorcism - ripe blackberry,
- Madrid - warm redwood.





Moim zdecydowanym ulubieńcem z powyższych propozycji jest pomadka w kolorze Ludwig. Zawsze, gdy mam ją na sobie, pada pytanie o to, co to jest za produkt.


Nakładanie produktu nie różni się w żaden sposób od innych tego typu kosmetyków. Zaletą tego aplikatora jest wyjątkowa precyzja, którą dodatkowo podbija jakość pomadki - nie rozmywa się, nie "ucieka" poza kontur ust. Mimo posiadanych kilku kompatybilnych z pomadkami konturówek (które swoją drogą są rewelacyjne!), nie zawsze po nie sięgam ze względu właśnie na formułę pomadek.

Chodzi przede wszystkim o przyjemną dla ust konsystencję. Po nałożeniu pomadki na usta, nie tworzy ona skorupy. Bardzo długo nie malowałam ust właśnie z powodu wiecznego uczucia przesuszenia po aplikacji jakiejkolwiek szminki lub pomadki. W tym przypadku muszę śmiało stwierdzić, że od momentu zakupu, nie sięgam po nic innego. Gama kolorystyczna idealnie wpasowała się w moje gusta, dlatego nie mam potrzeby zmiany na inne odcienie.





Jeżeli chodzi o nakładanie tych pomadek, producent sugeruje dokładny sposób, w jaki to robić. Przede wszystkim równomiernie rozprowadzić pierwszą warstwę produktu na wargi i pozostawić do wyschnięcia (bez specyficznego zaciskania ust!). Dopiero potem zaaplikować drugą warstwę i cieszyć się pięknymi ustami :) Tak, potwierdzam, to działa.



Kolejną wytyczną, którą chyba każdy z nas bierze pod uwagę przy zakupie, jest trwałość produktu. I z tym bywa różnie... O ile nie spożywam posiłku w trakcie, gdy mam którykolwiek kolor pomadki Kat von D na sobie, jest bardzo dobrze. Jednak, niestety, nie przetrwały one próby w związku z kontaktem czy to przy jedzeniu, czy to przy piciu kawy lub herbaty z kubka ani przy spożywaniu wody lub innego napoju z butelki czy puszki. Dlatego tutaj jest ode mnie minus, ale to nie znaczy, że te pomadki nie są warte swojej ceny. 










Czas na konkrety, czyli jak faktycznie prezentują się kolory. Poniżej zestawienie całego zestawu, który posiadam. Macie swojego faworyta? Dajcie znać poniżej w komentarzu, jestem bardzo ciekawa Waszej opinii. Skusilibyście się na zakup pomadki Kat von D? Oraz... Jaki jest Was wymarzony kolor pomadki?






W kolejności od góry:

- Madrid,
- Exorcism,
- Lovecraft,
- Ludwig,
- Sanctuary,
- Hawkwind,
- Damned,
- Witches.

Komentarze

  1. Jejku, jejku! Te kolory po prostu zniewalają! Już od jakiegoś czasu męczy mnie chęć zakupu fajnych pomadek, myślałam o Kat Von D i chyba właśnie mnie przekonałaś w tej sekundzie :) Dzięki!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post and products really liked, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You!
      And I'd be very happy about this too :) xoxo

      Usuń
  3. odcień Lovecraft bardzo mi się podoba :)
    ogólnie wszystkie pomadki mają śliczne odcienie :)
    pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest na drugim miejscu, zaraz po kolorze Ludwig :))
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Całkiem ładne mają odcienie :D Choć oczywiście najciemniejszy szalony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak patrzyłam na oficjalnej stronie, to szaleństwo jest w ultrafioletach, limonkach i innych wymyślnych barwach. Ale masz rację, w tym secie jest on najbardziej szalony!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ale super jest ten zestaw ♥️ Mi najbardziej podoba się odcień lovecraft ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jest super! Cieszę się, że Tobie się podoba - to najważniejsze :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. I think I would like it with him, best regards;) dear thanks for sharing.
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory. Moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty Kat! Są świetne, pięknie wyglądają na toaletce dzięki swoim estetycznym opakowaniom, które ubóstwiam!
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! W większości zakupów zadecydowało między innymi opakowanie. A podobno nie można oceniać książki po okładce ;)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Piękne kolorki, szczególnie podobają mi się: Exorcism i Lovecraft:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super okazja! Dla mnie te kolory są idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazja spadła mi z nieba ! I ciesze sie, ze Ci sie podobają!

      Usuń
  11. spodobał mi się odcień lovecraft :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te pomadeczki ♥ Kolory idealne szkoda tylko że przy jedzeniu się nie trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzeba zrezygnować z jedzenia :D Żarty żartami, ale kolory są rzeczywiście piękne.

      Usuń
  13. Piękne kolorki! Najbardziej urzekły mnie te jaśniejsze ale może dlatego że sama nie maluję się ciemnymi pomadkami :)
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że przypadły Ci do gustu :) Pozdrawiam i do zobaczenia!

      Usuń
  14. Wow ! Super są te pomadki, kolory bardzo odważne;-) Mi osobiście podobają się kolory Exorcism, Lovecraft, są piękne!;-)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestawik prezentuje się bardzo urodziwie! <3
    Może w przyszłości zdecyduje się na jakiś, szalony kolorek!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mam ochotę zamówić coś bardziej szalonego, typu kolor cytryny lub ultrafiolet, ale chyba jeszcze nie mam odwagi :)
      Do zobaczenia!

      Usuń
  16. Piękne pomadki! Kuszące kolorki ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają mega fajnie, w ogóle ślicznie się prezentują zapakowane :) Idealnie na prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Konieczny must-have w kosmetyczne! Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Jakie cudne kolory i jaka pigmentacja! Wow.
    Chyba zacznę się w końcu poważnie nad nimi zastanawiać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kolorystyka, sama myślę na zamówieniem całego zestawu pomadek, co prawda z innej firmy ale wtedy nie ma problemu z wyborem kolorystyki
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zdradzić, co to za firma? :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Kolory mi się bardzo podobają:) szczególnie ciemne, ale nie wiem czy sprawdziłyby się u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie :) Zachęcam teraz do wypróbowania! Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Ostatnio stwierdziłam, że taki zestaw miniaturowych pomadek byłby dla mnie idealny. Ale nie mogłam się na żaden zdecydować. Teraz już dobrze wiem, który wybiorę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniatury są super! Zwłaszcza, gdy ma się półki pełne kosmetyków :) Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Mega kolorki. Wszystkie bardzo mi się podobają :) <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne kolory <3 Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory są bajeczne, a ja mam własnie ochotę na zakup jakiejś fajnej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco w takim razie Kat :) Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Piękne są te kolorki 😘 ja bym chyba wzięła wszystkie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, super! Cieszę się, że Ci się podobają!

      Usuń
  26. Większość mi się podoba, ale nie wszystkie, dlatego chyba nie brałabym całego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że teraz używam tylko połowy - ale miniaturki za tę cenę... Czemu nie? :) Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Ja po nich spodziewałam się nieco innej formuły i jakości - dla mnie porównywalne są do znacznie tańszych K-Lips od Lovely. A szkoda, bo kolory są dość wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ciekawe! Będę musiała zerknąć na te od Lovely :) Dzięki za informację, będę polować na tańsze propozycje. Buziaki!

      Usuń
  28. Uwielbiam ten post!

    http://www.laburbujadethor.es/galenic-diffuseur-de-beaute-el-poder-del-rubi/

    OdpowiedzUsuń
  29. Te kolorki są cudowne! Takie niespotykane!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz