#trendalert - kosmiczne uniesienie prosto od Pantone!


Oficjalnym kolorem roku 2018 został Ultra Violet! Przechodzą mnie ciarki z podekscytowania, ponieważ dla świata mody oznacza to niemałą rewolucję. Już teraz warto zainwestować w produkty, które reprezentują wybór PANTONE i dlatego spieszę Wam z pomocą!

Zanim jednak przejdę do konkretnych pomysłów, przedstawię Wam, co twórcy mają do powiedzenia na temat tego wyjątkowego koloru. Przede wszystkim chodzi o prowokację, oryginalność, pomysłowość oraz wizjonerskie myślenie. Ultra Violet sugeruje tajemnice kosmosu, odwagę i głębie emocji. Warto zaznaczyć w tym momencie, że muzyczne ikony chętnie sięgały w przeszłości po Ultra Violet. Mam tu na myśli takie osobistości jak Prince, David Bowie czy Jimi Hendrix. Dlatego też ta barwa w bieżącym roku będzie zapewne przeżywać "drugą młodość".

Gotowi na dawkę inspiracji? Zaczynamy!
Calvin Klein 100zł | Puma 124zł | Topshop 85 euro | Zara 79,90zł 

Uterque 375zł | Tom Tailor 299zł | Diesel 660zł | Bik Bok 100zł

BOSS Orange 1000zł | Closet 215zł | Miss Selfridge 160zł | MICHAEL Michael Kors 1800zł 

Oprócz tego, mam cztery propozycje makijażowe - już nie mogę doczekać się ich w swojej kosmetyczce!

YSL Couture Mono Eyshadow 7 Caftan 23$ |  OPV Beauty 47zł | Kat von D Metal Crush Eyeshadow (Danzig) 21$ | LASplash 47zł

Kosmos sam w sobie podbijał wybiegi zeszłego sezonu, a ta kolorystyka zaczyna spychać na dalszy plan skojarzenia z niebem - teraz stawiamy na szaleństwo i wyrazistość. Niech się dzieje KOLOR!

Jestem bardzo ciekawa jak wybór Pantone w kwestii fashion. W poszukiwaniu inspiracji niemalże na każdym kroku natknęłam się na silne wpływy Ultra Violetu na projektowanie wnętrz, ceramikę oraz meble. Co więcej, wiele odniesień już od dawien dawna można znaleźć w strefie beauty, a konkretnie w tematyce paznokci - kosmos, pyłki galaktyczne oraz niebo to również gorący trend.

Jakie jest Wasze zdanie w związku z wyborem koloru roku 2018, Ultra Violet? Czy jesteście nim równie zauroczeni jak ja? Dajcie znać, zapraszam do dyskusji!

Komentarze

  1. O niee, ten kolor jest paskudny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi, ja jestem zakochana 💕💕💕 Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękny kolor <3

    Może wykorzystam go także do dekoracji sowich wypieków :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty