Trzy wydarzenia i siedem mocnych trendów prosto z Nowego Jorku, Mediolanu i Londynu na sezon jesień / zima 2018!

Za nami trzy ogromne wydarzenia ze świata mody, mowa oczywiście o Fashion Weekach w Nowym Jorku, Mediolanie oraz Londynie... Nie mogłam się powstrzymać i przygotowałam dla krótkie Was zestawienie najbardziej kluczowych trendów, które przyniesie nam sezon jesień / zima 2018. Jesteście gotowi?

1. DRZEMIE WE MNIE DZIKIE ZWIERZĘ!
Calvin Klein | Dolce & Gabbana | Dolce & Gabbana | Fendi | Mary Katrantzou
Max Mara | Michael Kors | Missoni | Tom Ford | Victoria Beckham

Szał na motyw pantery trwa w najlepsze! Warto zainwestować w długi płaszcz, który będzie przyciągał uwagę niejednego przechodnia. Projektanci proponują zarówno lekkie, jesienne trencze z drapieżnym motywem, jak również potężne futra w charakterystyczne cętki. A jakie zwierzę siedzi w Tobie? 

2. ZOSTAŃ MOJĄ ZŁOTĄ RYBKĄ, czyli...
Alberta Ferretti | Armani | Christopher Kane | Dolce & Gabbana | Erdem
Moschino | Prabal Gurung | Preen by Thorton Bregazii | Roberto Cavalli | Sally Lapointe

... błysk w każdej możliwej formie. Począwszy od sukienek, dodatków, butów, przez spódnice, spodnie, a skończywszy nawet na kurtkach. Wystarczy odrobina świecidełek, aby dodać stylizacji niezastąpionego efektu "wow". I co najważniejsze: nie ma ograniczeń! Każdy manewr dozwolony, w każdej możliwej konfiguracji. Nic, tylko szaleć!

3. I CÓŻ, ŻE ZE... SZKOCJI!
Emilia Wickstead | Gucci | Marc Jacobs | Max Mara
Michael Kors | Natasha Zinko | Rejina Pyo | Versace

Krata w dalszym ciągu podbija serca projektantów mody, jednak tym razem (oprócz szarości) stawiamy na szaleństwo kolorów! Warto zaznaczyć, że do łask powracają również szerokie spodnie oraz spodnie typu coullote. Odważne, męskie kroje wyglądają fenomenalnie na niejednej kobiecie. Pogoda w kratkę? Postaw na komplet w ten sam print!

4. SEKSI PLEKSI - LATEKS WRACA NA SALONY. 
Adam Selman | Derek Lam | Fendi | Marc Jacobs | Marni
Max Mara | Simone Rocha | Tommy Hilfiger | Tod's | Versace

To chyba najbardziej znienawidzony przeze mnie trend. Ani to piękne, ani zachwycające. Jednak jedno jest pewne: lateks wraca i nie zamierza dać za wygraną. Najbardziej spektakularne projekty, wykorzystywały ten materiał totalnie, np. płaszcze od Fendi czy Marni. Subtelny element lateksu w formie spodni może być interesujący, bowiem nie raz przejawiał się on w wielu stylizacjach "z pazurem". Jest szał?

5. POTĘŻNE, KOLOROWE OTULENIE 
Adam Lippies | Burberry | Emilia Wickstead | Fendi | Jil Sander
Max Mara | Nerciso Rodriguez | Rejina Pyo | Roberto Cavalli | Sies Marjan

Ten trend zaś jest jednym z moich ulubionych. Obszerne, oversizowe płaszcze we wszystkich kolorach tęczy... Już teraz widać te propozycje w wielu sklepach sieciowych i bardzo mnie to cieszy! Wreszcie jest szansa na kolor na polskich ulicach i uśmiech na twarzach smutnych, zakompleksionych Polaków! Ważne, aby płaszcz był długi i oryginalny - efekt "WOW" gwarantowany.

6. WIDAĆ CZY NIE WIDAĆ? 
Armani | Emilia Wickstead | Gucci | Philosophy di Lorenzo Serafini
Prada | Roberto Cavalli | Tommy Hilfiger | Tory Burch

Materiały, które zakrywają ciało, a jednocześnie pokazują wiele przeżywają swoją drugą młodość. Prześwity, koronki i tiule przede wszystkim w sukienkach, bluzkach i spódnicach, ale też w kurtkach przeciwdeszczowych, jak np. u Gucci. To jak, odważycie się odsłonić trochę ciała i jednocześnie zakryć co nie co? Wyobraźnia zaczyna działać!

7. PEŁEN FOCUS NA TALIĘ! 
Fendi | Gucci | J. Mendel | Jil Sander
Moschino | Roksanda | Tommy Hilfiger | Victoria Beckham

Podkreślenie talii na wszelkie możliwe sposoby nadciąga wielką falą: pasy, paseczki, klamry, gorsety i wiele innych. Powroty znanych i lubianych szerokich pasów zwiastują jedno: gorące podkreślanie kobiecych atutów. Poza tym, stylizacje z tego typu dodatkiem umożliwiają większą kontrolę nad niesfornym materiałem oraz dopełnienie całości looku - takim pasem można ożywić niejedną propozycję!

Jak myślicie, czy szaleństwo kolorów i dodatków to dobry zwiastun na nadchodzącą jesień oraz zimę? Podzielcie się swoją opinią oraz dajcie znać, które propozycje najbardziej przypadły Wam do gustu :)

Przed nami jeszcze jeden Fashion Week: oczywiście w Paryżu. Już nie mogę doczekać się następnego wpisu z kategorii #trendalert. Ściskam!

Komentarze

  1. Krata zdecydowanie tak, reszta to po prostu sztuka dla sztuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie z kratą mam mieszane uczucia. Być może kwestia tego, że mam jej mało w szafie ;) Dziękuję za opinię i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Świetnie napisane ! Twoje tytuły są mega !
    Panterka i lateks nie dla mnie 😂🤣😢 ale podkreślenie talii i kolory bardzo wpadły mi do gustu :)
    Pozdrawiam 👄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że się rozumiemy! Chociaż miewam momenty, aby "wskoczyć" w panterę... Ściskam :)

      Usuń
  3. Niektóre są naprawdę piękne ale nigdy nie zrozumiem wymyślnej sztuki mody :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym właśnie polega całe piękno mody :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. pantera rządzi:) nie jestem fanką cętków, ale Twoje zestawienie robi furorę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po obejrzeniu kilku pokazów, mi też zaczęła się momentami podobać :D Buziaki!

      Usuń
  5. Wiele się dowiedziałam z tego wpisu, przede wszystkim o paskach :p super post!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa. Do zobaczenia :)

      Usuń
  6. Lateks i panterka zawsze były dla mnie chyba jednym z najbardziej kiczowatych trendów... Chociaż sama kiedyś skusiłam się na buty w panterkę i były to chyba najgorsze buty do tej pory sama się z siebie śmieje, że się pokusiłam na coś takiego! Pozdrawiam cieplutko Ingenuity-charm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że momentami mam ochotę na nietypowy akcent pantery, np, właśnie w formie butów. Ale jeszcze brakuje mi odwagi chyba :) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  7. Szkocka krata fajnie, że nadal będzie modna ten trend mega mi się podoba :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Czy coś jeszcze Cię przekonało?
      Buziaki!

      Usuń
  8. Lata 80 w pełni.. :D Niektóre przesadzone, ale w sumie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało mogę wskoczyć do szafy swojej mamy i poszperać za perełkami z tamtych lat :) Też mi się wydaje, że niektóre są bardzo przesadzone, ale jest na czym oko zawiesić. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Można doszukać się ciekawych stylizacji, jednak kilka jest dziwacznych :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroki wybiegów, zawsze znajdzie się coś kosmicznego ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  10. 6 jest dla mnie ;) super post , zapraszam do mnie ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://karolinyaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproszenie przyjęte ;) Cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie. Pozdrawiam!

      Usuń
  11. bardzo zaciekawił mnie twój post :) zapraszam do siebie https://krystian-style.blogspot.com/2018/02/fall-2018-menswearroberto-cavalli.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie podoba mi się chęć podkreślenia talii, bo to jest akurat fajne, ale wszystko pokroju lateksu w żaden sposób też do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się rozumiemy w tym temacie :) Buziaki!

      Usuń
  13. Szósteczka bardzo mi się podoba! ♥

    blog | instagram | youtube

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja cały czas śledzę relacje Jessici i Maff z Fashion Weeków, a Gigi na pokazie Tommy Hilfigera przebiła wszystko! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również śledziłam jej relacje oraz Macademian Girl i faktycznie, masz rację, Gigi zrobiła furorę :) Śledzisz teraz paryski FW?

      Usuń
  15. Krata i podkreślanie talii, to dwa trendy, które najbardziej do mnie przemawiają :D A co do lateksu. Mi nie przeszkadza, ale sama nie będę nosić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że coś udało się wybrać :) Na mnie lateks działa odstraszająco... Niestety. Buziaki!

      Usuń
  16. Przepiękny Blog *.*

    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33

    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)



    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  17. Na pokazach są zawsze odważne stroje i bardzo ekscentryczne. Jednak mimo to, większość z nich bardzo mi się podoba i gdybym znalazła nieco tańsze odpowiedniki ich, z chęcią bym je nosiła :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem Twój punkt widzenia i myślę bardzo podobnie. Gdyby tylko było więcej czasu na "buszowanie" po sklepach... Chyba nie zmieściłabym się w szafie! Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Panterka czy mocno świecące materiały do mnie nie przemawiają, jednak całym serduszkiem uwielbiam prześwitujące materiały lub kratę <3
    Super blog, obserwuję i zapraszam również do mnie
    http://mplazewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, ale kratę jeszcze cały czas trzymam z dystansem. Do zobaczenia!

      Usuń
  19. Trendy na nadchodzącą zimę kocham bez opamiętania!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mieć bratnią duszę. Wyjątkowo nic mnie nie odstrasza, mimo że lateks działa na mnie w ten sposób. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  20. uwielbiam takie posty z trendami! motyw panterki i kratki zdecydowanie do mnie przemawia;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz