Jak rozpoczęliśmy rok 2018 w kategorii fashion? #trendalert styczeń / luty.

Mamy początek lutego, a więc jest to najlepszy moment na podsumowanie tego, co od początku roku zaproponowano nam w zakresie fashion. Mam dla Was ogromną dawkę inspiracji od największych domów mody, które już w styczniu ruszają na podbój roku 2018! Zaczynamy!

W najnowszej kampanii marki Calvin Klein występują chyba najbardziej pożądane sylwetki show biznesu. Prezentacja kolekcji pod nazwą #MYCALVINS OUR FAMILY z gościnnym udziałem sióstr Kardashian jest moim zdaniem strzałem w dziesiątkę.
Miło zaskakuje mnie prostota tej linii - tym bardziej, że tę skromną w swej postaci bieliznę prezentują kontrowersyjne postacie z pierwszych stron amerykańskich brukowców.
Zarówno sportowa bielizna, jak i jeansowe elementy ubioru cieszą moje oko. Co prawda, forma majtek oraz biustonoszy i topów nie jest szczególnie innowacyjna, ale Calvin Klein wykonał dobrą robotę w zakresie kampanii i doboru modelek. 

Całość kolekcji znajdziecie na stronie głównej marki.


Kolejna propozycja pochodzi z pogodnej Hiszpanii. Mowa o popularnej sieci sklepów Zara, która w najnowszej kampanii stawia na promienie słońca. Przeglądając zdjęcia na stronie sklepu na myśl przychodzą mi ciepłe wakacje i niekończący się odpoczynek pod palmami. Uważam, że zamysł jest trafiony, jednak warto zadać pytanie - na ile sprawdzą się te nadchodzące propozycje w polskich sklepach. Boho jest silnym trendem, który co roku daje o sobie znać. Podoba się Wam propozycja od Zary?


W poszukiwaniach idealnej inspiracji na wieczorne wyjścia, nie mogłam przejść obojętnie obok Givenchy. Cekiny od zawsze dodają seksapilu oraz prestiżu. Moda na podkreślenie talii paskiem wraca jak boomerang i chyba na stałe zagości w tym roku. Spódnica po prawej, w pastelowych kolorach, w połączeniu z klasycznym, czarnym golfem... To zestawienie będzie śniło mi się po nocach. A Wam?

W połowie stycznia miał miejsce również pokaz marki Marc Cain. Bardzo długo nie mogłam wyjść z podziwu, ponieważ niemalże każda kreacja idealnie wpasowała się w moje gusta. Połączenie czerni z innymi kolorami (w każdej możliwej postaci) to chyba moja ulubiona kombinacja. Poniżej załączam klika total loków. Przede wszystkim muszę pochwalić tę markę za umiejętne zestawienia: militarna kobiecość, rockowy pazur ze streetowym szaleństwem czy printy zwierzęce w parze z pastelowymi dodatkami. Jak tu ich nie kochać? Więcej propozycji na nadchodzący sezon jesień / zima 2018 od Marc Cain znajdziecie na stronie brytyjskiego Vogue'a.


Najwyższy czas ruszyć do sklepów i poszukać perełek w stylu proponowanych przeze mnie zestawień. Znaleźliście coś dla siebie? Może już coś skradło Wasze serca? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.

Zapraszam Was również do siebie na Facebooka, gdzie czekają na Was codzienne newsy ze świata fashion & beauty.

I już teraz mogę Wam zdradzić, że następny post dotyczyć będzie #trendalertu w dziedzinie beauty. Do usłyszenia!

Komentarze

  1. Kampania Żary wyjątkowo przypadła mi do gustu, bardzo ciekawy wpis,
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że znalazłaś coś dla siebie :) Buziaki!

      Usuń
  2. Propozycja od Zary niezbyt mi przypadła do gustu :/
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A która propozycja Ci się podoba? :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Uwielbiam styl Zary :) A Kardaszianek mam dość bo mieszkając w USA słyszy się o nich wszędzie haha :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pozazdroszczenia, że mieszkasz w USA ;) Buziaki!

      Usuń
  4. Ciekawe propozycje, warto się przyjrzeć, nie przepadam za siostrami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczere słowa i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Bardzo fajny post ;) Lubię sieć sklepów Zara. Jednak sukienki ze zdjęć nie przypadły mi do gustu ;) Pozdrawiam!
    https://paznokciefryzurymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie odczucia na temat Zary - samą sieć lubię, jednak kampania do mnie nie przemawia.
      Buziaki!

      Usuń
  6. Zaciekawiła mnie kolekcja zary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to tylko ja czy Zara coraz bardziej odpływa w krainę wyobraźni? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, też mam momentami takie wrażenie ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Zara wygląda ciekawie, choć mi raczej w takich kreacjach nie będzie do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Calowicie mój styl, chyba to wszystko bym na siebie zalożyla :P albo chociaż się zainspirowała
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pozytywne słowa :) Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Nie przepadam za Zarą, natomiast kampania Calvina całkiem mi się podoba :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nienawidzę zary :D A CK jest fajny ,ale swoje kosztuje :/
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli się zgadasz to zacznij i daj mi znać na blogu :)
    (komentuje na bieżąco)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem! Do zobaczenia u Ciebie :)

      Usuń
  13. Kampania CK świetna ! Zara tym razem mnie odpycha, nie pój styl. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :) Fajnie, że znalazłaś coś dla siebie. Buziaki!

      Usuń

Prześlij komentarz